Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

Jak nie gadacie to pa!

Cześć Widzowie. Dziś jest tylko 7 dni do moich urodzin  chciałam by że by 13 października (moje urodziny) ktoś napisał komentarz,będzie mi smutno kiedy nie napiszecie. Może lepiej zamknąć bloga. Postanowione jak nie napiszecie do 12 października to koniec.Chyba. To nie jest tak chola la że możecie czytać ale nie pisać rozumiem połowa osób,ale aż całość? Co jest złe? Źle pisze? Chcecie opowiastki z pamiętnika?
To macie mój dzień:
Dziś przyszła do mnie Blanka była ze mną do 8:00 wieczorem od : 5:30 wieczorem.Zaczął padać deszcz a my wyszliśmy na dwór,kiedy padał deszcz schowaliśmy się pod drzewem. Później pobawiliśmy się w księżniczki... mam koronę w domu z liści drzewa a tak naprawdę z też gałązek z liśćmi.Jak byłam łagodna jak baranek :) imię:Truskawka.Lat :) nie wiem pa

2 komentarze:

  1. Nie usuwaj! Winxowa blogosfera potrzebuje bloggerów takich jak ty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci Wszystkiego Naj Naj Naj I Dużo Prezentów

    OdpowiedzUsuń