Obserwatorzy

niedziela, 16 września 2012

Hej.

Dawno się nie widzieliśmy? No tak... :) wiecie że trzeba pisać komentarze? Piszcie pliska! a jak nie to  co? Zamknę?! Zwycięscy konkursu trochę za wcześnie ale już będą:
Pati>3
Jula k nie chodz tylko chodź !
Gulia JuY YOU!
DYPLOMIK: (DLA TYCH CO WYGRALI)
teraz historyjka.
Wywiad z Bloom.
J - Ja B- Bloom
J - witaj Bloom, ile masz lat?
B - mam 19 lat Jak dorosła kobieta...
J- To prawda.:) udzielimy ci wywiad.
B- Dobrze tylko szybko bo Mam spotkanie z Sky
J- no tak... :) powiesz mi o jednej z swoich przygód?
B- Okay... Kiedy nie wiedziałam że mam moc to byłam w Gardeni i uczyłam się w normalnej szkole. Pużniej          dowiedziałam się że dostałam nowy!.. Rower... wtedy pojechałam nim i w parku zobaczyłam Stellę jak walczyła z potworami a tak na prawdę to Kiko zobaczył....
J - a pomogłaś patykiem lub czymś?
B- nie tylko wtedy szczeliłam w potwora kiedy mnie atakował i wtedy Stella powiedziała że jestem Wróźką
I przeniosłam się do Alfei szkole dla wróżek i tam poznałam; Florę,Musę,Tecne. Załóżyliśmy klub Winx!
J- a gdzie Layla? Roxy?
B- no tak na początku ich nie było póżniej w serii 2 była Layla A w serii 4 była Roxy.
J - a jesteście kim więcej niż wróżkami?
B - o tak:  Piosenkarkami,Wróżkami strażniczkami planet. i bohaterami światów (bronimy od zła)
J- macie racje jesteście Artystkami! Mogę Autorgaf?
B- jasne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz