Obserwatorzy

sobota, 15 września 2012

Gwiazdy i Winx

 dzięki że pomocnik nasz znalazł nasze stare zdjęcia! W języku gwiazd a czasami Polski Ewcia I TECNA,FLORA,BLOOM,MUSA,LAYLA,STELLA.
Stella mówi: Hej Ewa Farna! Dawno cie nie widziałam co tam u ciebie?
Ewunia: Dobrze.
Stella: Pamiętasz mnie jestem Stella! Solaria...
Ewcia: Pamiętam jesteś Stella!
Stella: Ewcia jak postępy?
Ewcia: U mnie duże postępy. A tam Bloom...
 Michel i Winx
Michel: Nossa Nossa Twe ciało mnie zabija ! Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego ! Prześliczna...
Stella i Layla: Juhuuu Michel Teló is Hiszpańia! Hiszpańia!
Juhhuuuuu Michel w Hiszpani ! Hiszpani!
Roxy: nosssa! Nossa!
Musa: Nosi Nosi
Boski Boski
Stella tłumacz - t : najlepsi przyjaciele ! w Katty Perry i Michel Teló jest magia!
Katty t: w Angli! special w Winx!
Bloom: Juhuu Winx!
Flora t: Katty Perry!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz