Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

Nowy post

Przepraszam że tak długo nie pisałam byłam w miejscu gdzie nie ma komputera były tylko dwa laptopy ale nie mogłam w środę już będzie jak dawniej... info. winx np co lubią jeść
Bloom
ulubione jedzenie: pizza
ulubiony kolor: niebieski
hobby: książka o czarach
ulubione zwierzątko: moja mała Kiko
idealny chłopak: Sky!
najlepsi przyjaciele: Stella i ... Sky!
Ulubione filmy: komedie romantyczne
Uwielbiam: grać z Kiko w piłkę nożną
Nienawidzę: sprzątania mojej sypialni ...
Ulubiona muzyka: Pop
ulubione buty: wygodne, ale stylowe zbyt!
ulubiony przedmiot: potionology
ulubione zaklęcie: Płomień Smoka

  
Urodziłem się 10 grudnia, a mój znak wróżka jest Dragon. Pochodzę z Gardenia, na Ziemi, i mieszkał tam z Vanessą, moja matka, i Mike, mój ojciec.

Jeden dzień w parku, spotkałam wróżkę, Stella, i wielki niebezpieczny troll. W celu obrony blondynka bajki kiedyś magiczne moce, że nie wiedziałam, i od tego momentu zaczęła się moja przygoda! Zostawiłem Ziemię i udał się do magicznej szkoły Alfea. Wiele rzeczy się zmieniło od tamtego czasu. Poznałem wicked Trix, walczyłem przeciwko Lordowi Darkar i Valtor, ale przede wszystkim dowiedziałem się, że został przyjęty.

Moi prawdziwi rodzice są Marion i Oritel, królowa i król Domino! Mam też siostrę, imieniem Daphne, który niestety nie może być ze mną dłużej. Ale ona często przychodzi do mnie w snach ... Potem jest Kiko, mój słodki królik i mój miły Pixie, Lockette.

Stella: CIEKAWOSTKI
ulubione jedzenie: frytki
ulubiony kolor: zielony
hobby: zakupy, zakupy i inne zakupy!
ulubione zwierzątko: wszystkie małe szczeniaki ...
idealny chłopak: my lovely Brandon ...
najlepsi przyjaciele: Bloom i Brandon!
Ulubione filmy: komedie!
Kocham: mhmh, zakupy?
Nienawidzę: nie iść na zakupy ...
ulubiona muzyka: wszystko, co czyni mnie tańczyć!
ulubione buty: wszystkie. Po jednym dla każdej okazji!
ulubiony temat: muszę wybierać? Metamorphology
ulubione zaklęcie: Ray Moon!
 
CIEKAWOSTKI
ulubione jedzenie: frytki
ulubiony kolor: zielony
hobby: zakupy, zakupy i inne zakupy!
ulubione zwierzątko: wszystkie małe szczeniaki ...
idealny chłopak: my lovely Brandon ...
najlepsi przyjaciele: Bloom i Brandon!
Ulubione filmy: komedie!
Kocham: mhmh, zakupy?
Nienawidzę: nie iść na zakupy ...
ulubiona muzyka: wszystko, co czyni mnie tańczyć!
ulubione buty: wszystkie. Po jednym dla każdej okazji!
ulubiony temat: muszę wybierać? Metamorphology
ulubione zaklęcie: Ray Moon!



Cześć jestem Stella! Urodziłem się 18 sierpnia, a mój znak wróżka jest Mermaid!

Jestem z Solaria, piękną planetę, która jest pełna światła! Moi rodzice są Radius Król i Moon Queen. Ich romans miał pewne wzloty i upadki, bo hrabiny Valtor Cassandra i okrutne ... ale w końcu wszystko okazało się w porządku!

Spotkałem Bloom w Gardenia: uratowała mnie od trolla, ale dzięki mnie odkryła, że ​​jest ona za jedną z najbardziej wpływowych Fairies z magicznych wymiarach! Moje moce ewoluowały dużo od tego czasu: od Enchantix Wróżka Chrzestna stałem Fairy! I nienawidzę studia! Mój serdeczny Pixie jest Amore, najbardziej romantyczne minifairy z magicznych wymiarach

Flora: CIEKAWOSTKI
ulubiona potrawa: domowe ciasta!
ulubiony kolor: różowy
hobby: ogrodnictwo!
ulubione zwierzątko: motyle ...
idealny chłopak: Helia ...
najlepsi przyjaciele: Aisha i Helia!
ulubione filmy: romantyczne filmy ...
Kocham: pobyt z moich roślin!
Nienawidzę: zakupy z Stella :-).
Ulubiona muzyka: Reggae
ulubione buty: miękkie kapcie!
ulubiony przedmiot: botanika
ulubione zaklęcie: Nettles Giant.



Wróżka witam! Jestem Flora, urodziłem się w Linphea się 1 marca i mój znak wróżka Driada.

Nie mogłabym żyć bez zapachu kwiatów i roślin. Dlatego mój pokój wygląda jak mały ogród! Chciałbym studiuje i staram się dać z siebie wszystko we wszystkim, co robimy.

Uwielbiam też wiersze pisanie, pasja, że znalazłem dzięki Helia, specjalne chłopca, który zawsze przy mnie. Ktoś powiedział, że jestem trochę nieśmiały, szczególnie moją Pixie Chatta, który jest prawdziwą "Motormouth" ... jak można się domyślić!
     Musa:

CIEKAWOSTKI
ulubione jedzenie: pikantne jedzenie!
ulubiony kolor: żółty
hobby: granie i śpiew!
ulubione zwierzątko: golden fish!
idealny chłopak: Riven, kiedy jest w dobrym nastroju.
bestfriend: Tecna i ... Riven (kiedy jest w dobrym nastroju)
s ulubiony film: komedie i filmy wideo!
Kocham: nauka gry na nowe instrumenty!
Nienawidzę: kłócić się z Riven
Ulubiona muzyka: hip-hop, r & b, jazz, rock i muzyka klasyczna!
s ulubione buty: trampki
ulubiony przedmiot: Musical Creation
ulubione zaklęcie: Sonic Wave.



Hi! Jestem Musa i urodził się 30 maja. Mój znak wróżka jest Elf!

Pochodzę z Melody, wspaniała planeta, gdzie muzyka jest prawdziwa królowa! I odziedziczył pasję do muzyki od moich rodziców. Mój Matlin matka, jest wielkim piosenkarzem, a mój ojciec Ho-Boe, to niezwykły perkusista! Teraz moje dni są bardzo zajęci, bo z lekcji (stałem Chrzestna Fairy!), Ale to nie powstrzymuje mnie od nauki gry na instrumencie za tydzień!

Moja ślepa plamka? Riven, nieco skomplikowany chłopak, który sprawia, że ​​moje bicie serca szybciej! Mój Pixie, może to brzmieć dziwnie, jest Tune, minifairy dobrych manier! Dlaczego dziwne? Beh, nie znasz mnie więc!

Tecna:
 CIEKAWOSTKI
ulubione jedzenie: szpinak
Ulubiony kolor: jasnoniebieski
hobby: gry wideo!
ulubione zwierzątko: delfiny
idealny chłopak: Timmy
najlepsi przyjaciele: Musa i Timmy
ulubione filmy: Sci-Fi
Kocham: tworzenie nowych wynalazków
Nienawidzę: nic
Ulubiona muzyka: Pop & Jazz
ulubione buty: wygodne!
ulubiony przedmiot: electromagic
ulubione zaklęcie: Laser Ray



Hi guys, Jestem Tecna! : DI urodził się w Zenith 16 grudnia i mój znak wróżka jest Triton!

Jestem lubiący wszystko ma wspólnego z technologią! W wolnym czasie uwielbiam wymyślania i tworzenia nowych urządzeń, lub przełączyć na moim komputerze i przedsięwzięcia w nowych ekscytujących wyzwań przed Digit, najdroższa Pixie!
Jak można się domyślić, że jestem bardzo racjonalna dziewczyna i zawsze użyć logiki w twarz wszystkie sytuacje.
To może wydawać się mnie zimno i indywidualny, ale moi najbliżsi przyjaciele wiedzą, że jestem bardzo delikatne i obfite!

Teraz jestem matka chrzestna Fairy, nowe wyzwanie rozpoczął dla mnie ... ale jestem 100% pewiena, że będzie to jeden z najpiękniejszych przygód, które bajki można sobie wyobrazić!

Layla:
CIEKAWOSTKI
ulubione jedzenie: pasta!
ulubiony kolor: pomarańczowy
hobby: sport!
ulubione zwierzątko: konie ...
idealny chłopak: Nabu ...
najlepsi przyjaciele: Flora i Nabu!
ulubione filmy: filmy przygodowe ...
Uwielbiam: pływanie na długie godziny!
Nienawidzę: potionology.
Ulubiona muzyka: R & b, pop, hip-hop
Ulubione buty: trampki
ulubiony przedmiot: magical siłownię i lekcje tańca
ulubione zaklęcie: Morphix



Witaj, jestem Layla! Urodziłam się 15 czerwca w Andros i bajki to mój znak Chimera.

Uwielbiam tańczyć i uprawiać sport, i zmierzyć każdą trudność bez strachu. Moi rodzice są król i królowa Andros: dbają o mnie, nawet jeśli czasami spierać. Kładą one ogromne znaczenie na etykiety, ale przeciwnie, wolę działających spontanicznie!

Jestem bardzo zdeterminowany i zawsze jestem w ruchu: z drugiej strony, mój Pixie Piff jest wielkim śpiochem!

    

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz