Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Historyjka


HISTORYJKA NOWA KOLERZANKA Alis
Pewnego dnia Stella,Flora i Bloom poszły na zakupy...
Bloom: Patrz ta spudnica jest super
Flora: Mi też się podoba!
Stella: A nie może być zielona?
Bloom: Może być ale jak kupuję fioletową!
Flora: A ja zieloną!
Stella: Ja miała ją kupić!
Flora: Masz więcej ubrań niż ja!
Stella; No i?
Flora: Bo....!
Bloom: Flora Stella koniec kłótni!
Stella: Ale ona zaczeła!
Flora: Nie bo ty
Bloom: Powiedziałam koniec  kłótni!
Stella Dark Belevix
\
Bloom: To nie nasza stella!
Stella: No oczywiście że to ja Kula śmierci
Flora: AAAAA
Bloom Flora: Believix!

Bloom: Musimy coś z tym zrobić Polecimy tam pss.... ps....
Flora: Ok Pa Stello!
Stella: Oh nie stop liana!
Flora: Bloom nie!
Flora: Bloom? Nic ci nie jest?

Alis: Cześć Mamo nic ci się nie stało?
Bloom: Moja mała Alis!!!!
Alis: Cześć Uważaj! Alis Belevix
stella Dark: O witaj nie posiedzisz sobie długo Dark kula!
Koniec znaczy cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz