Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

info. o Stelli

W wyniku śledztwa redakcyjnego trafiliśmy na dokument.. dowiesz się z niego, co Stella o sobie myśli. Czy coś cię zaskoczy? Sprawdz! Póżniej będą informacje o Stelli zdjęcia i wiele innego. TEN POST CAŁY JEST O STELLI!
Jak być STELLA !
Wybory Miss Magix 2012
Formularz zgłoszeniowy

W trzech zdaniach opisz, jaka jesteś.
Jejku,tylko w trzech zdaniach? Zacznijmy od najważniejszego: jestem śliczna!
Może to nieskromnie tak mówić,ale i tak widzicie to na zdjęcia,prawda?
Poza tym Uwielbiam doskonale wyglądać. Znam się na modzie jak nikt w całym Magix! Jestem też wesoła,obrotna,szybka i hojna.Dam sobie radę w każdej sytuacji! Nie zawsze to okazuję, żeby mój
chłopak Brandon czuł, że jest niezastąpiony. SPRYTNIE TO WYKOMBINOWAŁAM? 
Twoja słabość to...
Zakupy! No tak na ciuchy mogę wydać wszystko,co mam... i jeszcze trochę.
Twoja mocna strona to...
Znam się na miłości! No wiecie, chłopcy, randki,podchody, kłótnie zakochanych!
UWIELBIAM TO! To najcudowniejsze chwile w życiu każdej dziewczyny dobrze mówię?
Jak oceniasz swoje szanse na wygraną w konkursie Miss Magix?

Wyżej niż szanse na zaliczenie klasówki z eliksirologii!
Ha ha! A tak na serio: no jasne, że wygram!
WIDZICIE MOJE ZDJĘCIA,PRAWDA?

Stella z winx club
................................................................
                          Podpis







Info. o Stelli

HEJ, mam na imię Stella,Mam lat 16,Kocham modę a w dodatku mam najbogatszą szafę w Magix.Jestem wesoła, obrotna, szybka i hojna.Kiepsko mi się skupić na nauce, nie lubię się uczyć i Jak tu się skupić kiedy Brandon jest taki przystojny... Moja rodzinna planeta to Solaria.Moja najlepsza przyjaciółka to Bloom: Kiedy walczyłam z potworami to Bloom mi pomogła mocą nie rozwiniętą mocą i to teraz jesteśmy przyjaciółkami... Dla mnie filmy to Komedie i w których jest miłość.Zwierzątka ulubione: Szczeniaczki.
Magiczny znak: Syrena. Prawie bym zapomniałam! Urodziłam się 18 sierpnia!Nowy dzień zaczynam od planowania jak się ubrać. Doradzam moim przyjaciółkom( Z winx) w sprawach sercowych.Lubię swoją moc bez niej chyba było mi trudno! W moim życiu ( i Bloom) Zdarzają się przygody. A na koniec powiem wam w tajemnicy: Mam córkę  ma na imię Ella!
nie ma jej jeszcze w odcinkach!

Historyjka na pocieszenie!
Bloom: Gdzie ja jestem? Nigdy nie widziałam tego miejsca ! Moje przyjaciółki z klubu Winx były tu przed chwilą, albo przynajmniej tak mi się wydawało! Gdzie też mogły się podziać?Nie pozostaje mi nic innego, jak iść dalej i mieć nadzieje ze... Och a ci... Czarownicy z czarnego kręgu! Uwięzieni w lodzie! Czy to znaczy że ja jestem w wymiarze omega?!?
co ja tu robię, nie rozumiem.
Wtedy Ogron otworzył oczy i lód zaczyna się topić!
Bloom: Ach! To nie możliwe nie do wiary! A ten płyn przypomina atrament! Co się dzieje!?
Nie mogę tu zostać! Muszę uciekać...
Flora: Bloom zaczekaj! Co z tobą?
Bloom: Flora!? Uciekaj, nie możemy tu zostać Wydostaną się z lodu  i nas złapią!
Flora: Ale kto? Spokojnie nie denerwuj się tak...
Nagle Bloom się obudziła ... to był sen!
Flora: Uspokój się to ja Flora! Zaraz spadniesz z łóżka!
Bloom: Co? Och! To tylko zły sen! uff ale koszmar!
Flora: Nigdy cię nie widziałam w takim stanie!
Bloom: To było straszne! Dobrzę że tu jesteś!
Flora: Co ci się przyśniło?
Bloom: Czarownicy z czarnego kręgu! JA byłam w wymiaże omega i oni byli w lodzie a póżniej...
Flora: Znowu to samo? Czarownicy z czarnego kręgu, którzy cię przebudzają?
Flora i Bloom przebrały się po tej długiej rozmowie i poszły na śniadanie...
Bloom: Rzeczywiście nie zastanawiałam się nad tym... Ale te sny są jakieś inne!
Stella: To było tak dawno.
Bloom: Wszystko wydaje się takie rzeczywiste, tak się wystraszyłam! Że  nawet  terazz niee mogę się uspoookoić!
Roxy: Ja też ostatnio mnie wam koszmary! Spotykam rodziców...
Stella: Serio? I co robią?
Roxy: Nie wiem... Widzę ''Frutti Music Bar'' w płomieniach i mojego ojca który wzywa pomocy...i wydaje mi się że potem słychać śmiech... Kiedy się budzę , trzesę się jak osika!
Tecna: Dzwoniłaś do rodziców?
Roxy: Nie chcę ich martwić swoimi obawami...
Bloom: A ten śmiech o którym mówiłaś... Domyślasz kto to się śmieję?
Roxy:N-Nie a ten okrutny śmiech... Może... Teraz jak o tym myślę wydaję mi się że to śmiał się Ogron! Przywódca czarowników w czarnego kręgu...
Stella: Znowu oni??!! To nie może być zbieg okoliczności !
Bloom: Racja! To nie sen ale przeczucie?
Może czarownicy coś knują, a Roxy i ja wyczuliśmy ich czary!
Layla: Ale to niemożliwe są uwięzieni w wymiarzę omega!
Stamtąd  nie mogą uciec, prawda? Są uwiężieni w lodzie na zawsze!
Stella: Nie istnieje coś takiego jak '' na zawsze'' zwłaszcza w świecie Magii!
Powinnaś powiedzieć faragondzie !
W następnym kawałku Winx dowiadują się od pani Dyrektor że czarownicy nie wydostali się z lodu, oczywiście idą to sprawdzić ! Spotykają się z Ziemską mamą Bloom i dowiadują się że w Love i Pet Dzieje się zamieszanie odwiedząją miejsce i ruszają do domu Roxy I odkryły że sny Roxy to prawda na szczęsie Zpalił tylko magazyn i było włamanie którzy zabrali naszyjnik do którego Morgana był przywiązana i słabnie I oprócz ''Frutti Music Bar'' Był też bar inny : ''Cocoa Dancins'' A reszta.. A sami się dowiecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz