Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2012

Jestem!

Dawno się nie widzieliśmy? Wczoraj? Teraz wam coś powiem ... dziś tapeta! 1 sezon wpycha się do 4 sezonu! oto ona! ładna? Oglądajcie 4 sezon fantastycznego serialu! Na Nickelodeon !
Teraz ładne zdjęcia winx!
(Bloom i czasami Sky...)


















A TERAZ DWA WYJĄTKOWE Z 5 SEZONU! SKY MA NOWĄ FRYZURĘ!
 ładne? U nas będą w ||| klasie będą aż 4 wczesnoszkolne czyli polski.... Kupimy pióro i śniadaniówkę i gotowe... Ale dość o mnie tę zdjęcia mam też na nk! SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZNAJOMYCH JAK NIE JESTEŚCIE FRĘDKĄ I NIE LUBICIE WINX! NIE BĄDZCIE ANTY WINX TYLKO LOVE WINX! Teraz po te rzeczy idziemy do sklepu mama mnie woła ! Mam prawie takie samo życie co winx chociaż jeszcze nie pojawił się ten jedyny jak wrócę przygotuję nową notatkę tym razem znajdę coś ciekawego! Może znowu komiks jak ostatnio? Zobaczymy  może trafi się jakaś super ciekawostka? Chyba
historyjkę... Uwaga uwaga ! PEWNIE JESTEŚCIE CIEKAWI JAK WYGLĄDA SKY Z NOWĄ FRYZURĄ Z PRZODU BLOOM W NASTĘPNIEJ
NOTCE WAM POKAŻE LUB OPOWIE BLOOM !!! I BĘDĄ TEŻ ŚMIESZNE ZDJĘCIA I GAZETA WINX
PA PA A TA GAZETA MOŻE PODOBNA TO TEGO! PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz