Obserwatorzy

niedziela, 12 sierpnia 2012

Czat Winx: Bloom,Stella,Roxy


 - Hej Stello, jesteś tam?
 - Oczywiście że tak! Hej, no mów co się stało wczoraj fajnego?
 - a skąd wiesz że coś się wydarzyło? (Wczoraj)
- Bo zawsze wiem, bo zawszeeee cośśśś się dzieje!
 - och, co się stało? Dlaczego piszesz : zawszeee cośśś?
 - chwila, chyba Roxy jest... CHM...
.............
 - och to wy ! Hej myślałam że to ktoś obcy!
 - Hej Roxy, Bloom ja tak pisałam, bo się przestraszyłam że ktoś jest w moim pokoju!
- Ach, może ktoś jest w twoim pokoju i robi to po cichu ! Sprawdź ! (Do Roxy) Dziękuje że tu jesteś!
 - proszę ! Stello wiesz że Brandon był wczoraj w Frutti Music Bar ze mną?
Co :-( Ja mu teraz dam! Roxy nie masz kolorowego napisu?
 - Nie mogę się zdecydować! Pomóżcie Jaki kolor A AA AA A?
- (Róż) Roxy pasuje ! Ci pasuje do zdjęcia profilowego!
 - Oddaje głos na Róż Też tak myślę jak Stella
 -  dobrzę PA
 Pa Roxy Stelli już poszła spać!

















                                 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz