Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

JESTEŚ GŁODNY?

to tylko reklama,nie martw się,
znalazłam komórkę Stelli,chyba zgubiła moim telefonem:
mój
zrobiłam zdjęcie oto one:
jak nie jej to kogo?
Jak mowa o telefonach winx oto kilka zdjęć:


niema tylko Layli i Roxy.
Dobrać telefon to trudna sprawa, dotykowy,wyswany,kolorowy,winxowy, różne są dobrze się zastanów,jaki ci pasuje!
teraz info o stelli:


Hej! Nazywam się Stella,urodziłam się 18 sierpnia moim znakiem zodiaku to Lew:
Cechy:szczodrość i siła
Wady: egocentryzm i chęć dominacji.
Kolor: ciemny pomarańcz.
Kamień Topaz. Dobra para dla Koziorożca i Strzelca-Bloom.
Moja matka nazywa się Luna,a tata Radius. Jestem księżniczką planety Solaria-na tej planecie nie pada nigdy, chyba,że ktoś za pomocą magii to zrobi tak jak kiedyś Vartol, Jestem Blondynką,mam brązowe oczy i jasną karnację. Szaleje na punkcie Mody.Moja szafa jest najbogatsza w świecie Magix. Moje ulubione kolory to: złoty,żółty i pomarańczowy.Jestem czarodziejką Słońca,księżyca i gwiazd , nie tylko mogę pokonywać potworów,mogę też rozwalić salę wynalazków... Jestem ekspertem od napojów miłosnych. Roślinki Flory lubią moje kosmetyki :( też zabierają. Wygrałam w konkursie Mody Miss Magic.
Nie będę więcej opowiadać,bo o mnie wiesz wszystko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz