Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Książka

Mam książkę pt. ''Tajemnica Zaginionego Królestwa'' Na planie filmowym.
Droga przyjaciółko magii!
Witaj w nowym zaczarowanym wymiarze-trójwymiarowej krainie naszego pierwszego filmu kinowego pod tytułem ''Tajemnica Zaginionego Królestwa''To ja,Bloom.(cdn)
Wywiad z Bloom większy:
J-Bloom!!!
B-No tak to ja wywiad?
J-Tak możesz?
B-Oczywiście.
j-1 pytanie: SIOSTRA?
b-Tak Dafne.Moja siostra roztacza wokół siebie złoty blask.Jest razem ze mną.Jej maska jest kluczem do rozwiązania tajemnicy mojej przeszłości.Jest ninfą uratowała mnie i przeniosła z Domino na Ziemię.Wtedy zatakowały złe czarownice  Przodkinie trix. Na początku nie wiedziałam że jest moją siostrą.Wtedy ukazywała się tylko w moich snach.Jest bardzo kochana.
j-dużo wiesz. Powiedz coś o swojej tranformacji Enchantix!
b- Czarodziejska sukienka którą mam na sobie jest ''uszyta'' z mieniącego się materiału.Moje skrzydła stopniowo stawają się przezroczyste.Wszystko po to,aby ruchy moich skrzydeł widać było w 3D !
Mam na sobie 1 spinkę w 3 serduszka,a kolczyki są niebieskimi kwiatkami. Długie rękawiczki różowo błyszczące.Makijaż: nad oczami odcień różowego i fioletowego.Usta różowe. Naszyjnik jest sercem niebieskim.
j-narzyczony?
  

Sky.






Na dziś koniec pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz